מה זה אורגזמה וכיצד ניתן למצות אותה?

אורגזמה היא פורקן מיני של מתח שהצטבר וללא ספק השיא בזמן גירוי מיני, שמעניקה לכם תחושה יוצאת דופן של הנאה. למרות שרבים חושבים אחרת אין הבדל משמעותי בין אורגזמה נשית לגברית ובמאמר זה נסביר לכם על מה זה אורגזמה ואיזה סוגי אורגזמה שונים קיימים.

 

אז מה זה אורגזמה?

בין אם מדובר בגבר או באישה עם גירוי מיני ומגע אינטימי נכון האפשרות להגיע לאורגזמה די גבוהה. בזמן האורגזמה קורה מספר דברים בגוף: שחרור הורמונים כמו אוקסיטוצין, פרולקטין ואנדורפינים שמעניקים לנו הרגשה של הנאה, סיפוק ושמחה והתכווצות של שרירים ברחבי הגוף ובמיוחד באזור האגן.

כמו שכבר נאמר אורגזמה היא תחושת ההנאה המקסימלית, השיא של המתח וההתרגשות המינית הנגרמת עקב גירוי מיני. למרות שהארוגזמה היא תוצאה פיזית למעשים פיזיים, הצד המנטלי חשוב לא פחות כדי לקבל הנאה מירבית.
בשנים האחרונות האורגזמה הנשית זכתה לתשומת לב מרובה, בזמן שהאורגזמה הגברית הפכה למעין דבר מובן מאליו וקל לתפעול. לכן החלטנו לספר לכם על האורגזמה הנשית והאורגזמה הגברית ואיך להגיע לאורגזמה.

 

אורגזמה נשית

כאשר מדברים על אורגזמה נשית צריך הרבה הבנה וסבלנות כי לאישה לוקח יותר זמן כדי להגיע לאורגזמה, אך יכולה לחוות אותה מספר פעמים. בניגוד לגברים, הנשים לא תמיד מספיקות להגיע לאורגזמה בזמן קיום יחסי המין ולכן חשוב להבין את האורגזמה הנשית.

אצל הנשים יש מספר סוגי אורגזמה:

אורגזמה של הדגדגן

הדגדגן הוא חלק קטן בגוף האישה שממוקם בחלק העליון של הפות. זהו אזור רגיש ביותר המכיל יותר מ-8000 קצות עצבים (יותר מאשר באיבר המין הגברי) שנרטב עם מגע ושפשוף ממושך. את הדגדגן צריך ללטף ולגעת בתנועה מעגלית ואיטית בהתחלה ולהגביר את הקצב ואת הלחץ המופעל על הדגדגן כדי להגביר את הגירוי. כמובן שאפשר להיעזר גם בוויברטור.

אורגזמה של הנרתיק

אורגזמה של הנרתיק היא אחת הדרכים הטובות לאורגזמה נשית. כשאיבר המין הגברי חודר אל נרתיק האישה נוצר חיכוך וגירוי מיני. בנוסף לכך נקודת הג'י המפורסמת נמצאת בתוך הנרתיק בעומק של כ-5 עד 7 ס"מ ולכן חדירה עמוקה חשובה עבור אורגזמה נשית.

 

אורגזמה משולבת

עם כל הכבוד לנרתיק, נשים רבות צריכות גם גירוי של הדגדגן בזמן החדירה. השילוב של החדירה העמוקה עם גירוי הדגדגן בו זמנית נחשב "לשילוב מנצח" והאורגזמה הנשית באמצעות השילוב היא עמוקה וחזקה במיוחד וההנאה היא מקסימלית.

 

אורגזמה גברית

למרות שהאורגזמה הגברית ניראת פשוטה וקלה להשגה, בפועל המצב שונה לחלוטין וזה תהליך מורכב. נכון שהזמן שהגבר צריך כדי להגיע לאורגזמה הוא קצר יותר מאשר אצל הנשים אבל הגברים צריכים להתמודד עם לחצים ומחשבות שונות. חוץ מהצורך בתשוקה המינית הגבר מתמודד עם הלחץ שכרוך במחשבה על האישה וסיפוקה.

ואם זה לא היה מספיק נקודת הג'י הגברית נמצאת באזור שעבור גברים רבים נחשב לאין כניסה (כ-4 ס"מ בתוך הרקטום). לאמיצים שבינינו ניתן לבקש מבת הזוג לחדור עם האצבע ולעשות את בלוטת הערמונית (פרוסטטה), שלמעשה היא נקודת הג'י הגברית. לאלה שרוצים לחוות ולהעצים את האורגזמה שלהם ללא חדירה ניתן להפעיל לחץ ולגעת בחיץ הנקביים (פרינאום). זהו החלק שבין שק האשכים ופי הטבעת.

מה זה אורגזמה וכיצד ניתן למצות אותה?
מה זה אורגזמה וכיצד ניתן למצות אותה?

לסיכום

למרות ההבדלים הקיימים בין אורגזמה נשית לבין גברית, העיקרון הבסיסי הוא זהה – הרגשת הנאה ופורקן מיני. יש סוגים שונים ודרכים רבות כדי להגיע לאורגזמה וחלק מהשיטות גורמות גם למולטי אורגזמה.

ספר לנו על הבעיות שלך בחדר המיטות ונשמח למצוא את פתרון
מפריד
לשיתוף המאמר לחצו
מחבר המאמר
מפריד
רוקח מומחה - Kamagra TLV

עם למעלה מ-10 שנות נסיון כרוקח מסור עם התמחות במוצרים לשיפור האון הגברי ובעיות בתפקוד מיני של גברים, אני נלהב לעזור לגברים לשפר את בריאותם המינית ואת רווחתם הכללית.

מאמרים נוספים בנושא
מפריד
העצמת אורגזמה גברית

האורגזמה היא פורקן של מתח מיני שהצטבר במהלך קיום יחסי מין. שיא ההנאה המינית המלווה בכיווץ של שרירים באזור האגן. אורזמה נשית וגברית שונות אחת מהשנייה בדרכים רבות, במיוחד העוצמה ומשך האורגזמה הנשית. במאמר זה נדבר על איך להגיע לאורגזמה עם הנאה מקסימלית ועל העצמת אורזמה גברית.   אורגזמה גברית

קרא עוד »
הגדלת הפין – מה האפשרויות

הרבה מאוד גברים ברחבי העולם חוששים מגודל הפין שלהם וחלק מהם גם חשבו על דרכים של הגדלת הפין. למרות שבמציאות לרוב הגברים יש גודל איבר מין ממצוע ומעלה – החשש עדיין קיים.   הפין הממוצע דיבור על גודל איבר המין עלול לעורר מבוכה אצל הרבה גברים, אבל לפני שאתם מחפשים

קרא עוד »