סיאליס או ויאגרה: השוואה

עם כניסתו של הסיאליס עומדים רבים בשאלה במה עדיף להשתמש. מצד אחד התכשיר העתיק והמוכר הויאגרה, מצד שני הסיאליס, אמנם צעיר יותר אך עם יתרונות רבים שעולים ומתעלים על הויאגרה. בפועל סיאליס או ויאגרה: השוואה צריכה לכלול התייחסות לכל מיני מישורים על מנת שכל אחד יוכל למצוא את המישורים שחשובים לו ולפיהם לבחור במוצר הרצוי.

 

הויאגרה – עתיקה אך יעילה

הויאגרה נכנסה לחיינו בשנות ה-90 והייתה לתרופה הרשמית הראשונה שטיפלה בבעיות בתפקוד המיני של גברים ובפרט בבעיות זקפה. הויאגרה כוללת חומר פעיל בשם סילדנאפיל אשר מגביר את לחץ וזרימת הדים באיזור הפין וגורם לזקפה. במקור היא פותחה כתרופה ללחץ דם אך נסיינים אשר חוו זקפה במהלך תקופת נטילת התרופה כחלק מניסוי לבדיקת הצלחתה הביאו את החברה לשנות את הייעוד של התרופה לייעוד המוכר כיום.

 

הסיאליס – חדיש אך אהוב

מנגד לויאגרה הגיח לחיינו הסיאליס. מבחינת סיאליס או ויאגרה חשוב לשים לב כי מצד האחד החומר הפעיל בו – טלדפיל, שונה מהחומר הפעיל בויאגרה, אך סך הכל ההשפעה שלהם דומה מאוד וגם הסיאליס נלקח לצורך טיפול בבעיות אין אונות (ובפרט הגעה לזקפה). כפי שנפרט בהמשך בסיאליס יש יתרונות רבים אשר נלקחו בחשבון בייצור שלו מתוך הכרת החסרונות של הויאגרה, אך בסופו של דבר ההשפעה על כל גבר היא שונה ולכן כדאי להכיר אפשרויות נוספות.

 

סיאליס או ויאגרה: השוואה בכמה מישורים

לאחר שהכרנו רקע קצר על סיאליס וויאגרה הגיע הזמן לגשת להשוואה. אך עוד טרם חשוב להדגיש כי בעוד ישנם יתרונות אוניברסליים, בפועל מדובר בחומרים שמשפיעים על הגוף, ולכן אם אינכם חווים השפעה משמעותית, או לחילופין חווים תופעות לוואי בעייתיות עם אחד מהמוצרים, כדאי לשקול לנסות לעבור למוצר השני או לבחון אפשרויות נוספות מתוך מגוון המוצרים שקיימים. נתחיל בסיכום קצר של כל התחומים ובהמשך תוכלו לקרוא פירוט על כל תחום.

סיאליס ויאגרה
חומר פעיל ואופן השפעה טלדפיל – הרפיית השרירים באזור הפין ובמקרה של גירוי מיני לזקפה על ידי הזרמת דם מוגברת סילנדאפיל – הרפיית השרירים באזור הפין ובמקרה של גירוי מיני לזקפה על ידי הזרמת דם מוגברת
שילוב עם אלכוהול ואוכל מומלץ לא לצרוך עם אלכוהול אך אפשר לאכול בסמוך לפני הנטילה ואחריה מומלץ לא לצורך עם אלכוהול וגם לא עם אוכל בסמוך לנטילת הכדור
משך ההשפעה כ-24 עד 36 שעות, התחלת השפעה במקרה של גירוי מיני עד כ-4 שעות
אופן הנטילה כדורים כדורים, דבש

חומר פעיל ואופן השפעה

כפי שציינו לעיל החומר הפעיל בויאגרה הוא סילנדאפיל ובסיאליס הוא טלדפיל. חוץ מהסיומת הדומה שניהם גם דומים באופן ההשפעה שלהם. בפועל החומרים מעכבים חומר שנקרא PDE-5 אשר מפרק חומר אחר שנקרא cGMP. עיכוב הפירוק שומר על רמות גבוהות של cGMP בגוף מה שגורם להרפיית השרירים באזור הפין ובמקרה של גירוי מיני לזקפה על ידי הזרמת דם מוגברת. כלומר עבור שני המוצרים, סיאליס או ויאגרה, ללא גירוי מיני כנראה שלא תבחינו בהשפעה.

 

שילוב עם אלכוהול

ברור כי אלכוהול משנה כל חוויה, לטובה או לרעה, ולכן חשש רב של אנשים הוא השילוב בין אלכוהול לבין נטילת מוצרים לטיפול בתפקוד מיני. בגלל שאלכוהול הוא בין היתר מערפל חושים מומלץ להימנע מצריכה גדולה של אלכוהול עם סיאליס או ויאגרה כדי שהגוף יוכל להתמודד בצורה המיטבית עם החומר של המוצרים. כלומר מבחינת סיאליס או ויאגרה: השוואה, הם דומים גם בהקשר הצריכה עם האלכוהול.

 

שילוב עם אוכל

בגלל שהויאגרה מתפרקת על ידי הכבד כאשר צורכים אותה עם אוכל היעילות שלה יורדת כמו כן זמן ההשפעה, לכן מומלץ דווקא ליטול ויאגרה על בטן ריקה וגם להימנע מאכילת מאכלים עתירי שומן בסמוך לנטילתה. מנגד הסיאליס לא מושפע מאכילה ולכן ניתן לקחת אותו גם אחרי שאוכלים וגם לאכול בסמוך אליו. אם אתם יודעים שלרוב אתם מקיימים יחסי מין בסמוך לאכילה, או שחשובה לכם הספונטניות, מבחינת השוואה בין סיאליס לויאגרה מדובר במישור חשוב.

 

משך השפעה

משך ההשפעה תלוי בהרבה גורמים ומשתנה בין אדם אחד לאחר, אך על פי מחקרים לרוב זמן ההשפעה הממוצע הוא כ-4 שעות לויאגרה. כאן מדובר כנראה אחד ההבדלים הגדולים בין השניים שכן עבור סיאליס זמן ההשפעה הוא מעל יממה (כ-24 עד 36 שעות) ולכן לא נוטלים אותו יום לאחר יום אך כאשר כן נוטלים אותו הוא מחזיק להרבה זמן.

 

כמות כדורים שצריך ליטול

כמובן שמצד אחד משתלם יותר לקנות סיאליס מבחינת כמות הכדורים שתצטרכו לדוגמא לסופש, אך מצד שני יכול להיות שהשפעה ארוכה מדי לא מתאימה לכם או שבפועל המחירים מתקזזים. כמו כן, כפי שציינו קודם את הויאגרה לא ניתן ליטול בסמוך לאוכל ולכן אם תרצו לקחת כמה כדורים לדוגמא בסופש, תצטרכו לתאם גם את הארוחות שלכם, לעומת סיאליס שלוקחים ומספיק ליום ומעלה.

 

מיקוד החוויה

אמנם זמן ההשפעה של הסיאליס הוא ארוך מאוד לעומת הויאגרה, אך סביר כי ההשפעה החזקה ביותר היא סמוך לנטילת הכדור ולכן יכול להיות שדווקא תעדיפו ליטול בכל מקום כדור חדש ואז דווקא הויאגרה תהיה לכם הטובה ביותר. כמו כן, חשוב להדגיש כי השפעה של 36 שעות לא אומר שהזקפה נמשכת כל כך הרבה זמן רצוף, אלא שבעת גירוי מיני תהיה לכם זקפה ולא תחוו את הבעיות שאתם חווים בלי הסיאליס.

 

אופן הנטילה

המישור האחרון שנתבונן בו הוא אופן הנטילה. גם במישור זה סך הכל סיאליס וויאגרה די דומים שכן שניהם לרוב מגיעים בכדורים, נטילת כדור אחד לכל זמן השפעה. בשונה לדוגמה מהקמגרה אשר מגיעה גם בג'ל או בטבליות מציצה. את הואיגרה אפשר גם למצוא בתור דבש שהוא סוג טבעי של הויאגרה הגנרית. הם אתם מחפשים פתרון טבעי יכול להיות שמדובר ביתרון משמעותי עבורכם.

סיאליס או ויאגרה השוואה
סיאליס או ויאגרה השוואה

התייעצות עם מומחה

ברור כי ישנו יתרון בולט בויאגרה גנרית ובסיאליס שאינם דורשים מרשם רופא ולכן מאפשרים לעבור את התהליך באופן דיסקרטי. אך בשורה התחתונה לא ניתן להתאים לאדם אחד תכשיר רק בגלל שהוא התאים לאדם אחר, במיוחד כאשר עורכים השוואה בין סיאליס או ויאגרה ששניהם מוצרים איכותיים ואהובים. אפשר כן לשקול להתייעץ עם מומחה שיסייע להתאים את המוצר הנכון. כמו כן, במידה ואחד נוסה ולא עבד, אפשר לנסות אחד אחר ולראות אולי ההשפעה תהיה מהירה או טובה יותר.

בעיות בתפקוד המיני אצל גברים הן דבר שכיח מאוד וכיום מדובר הרבה יותר מבעבר. כאשר מתבוננים בשני התכשירים סיאליס או ויאגרה: השוואה איכותית אפשר לעשות על ידי ניסיון שני התכשירים והבנה מה משפיע בצורה טובה ביותר. אצלנו בקמגרה TLV תוכלו להזמין באופן מאובטח ודיסקרטי את המוצר שתרצו וכן להתייעץ איתנו תוך קבלת מידע עדכני ומקצועי.

ספר לנו על הבעיות שלך בחדר המיטות ונשמח למצוא את פתרון
מפריד
לשיתוף המאמר לחצו
מחבר המאמר
מפריד
רוקח מומחה - Kamagra TLV

עם למעלה מ-10 שנות נסיון כרוקח מסור עם התמחות במוצרים לשיפור האון הגברי ובעיות בתפקוד מיני של גברים, אני נלהב לעזור לגברים לשפר את בריאותם המינית ואת רווחתם הכללית.

מאמרים נוספים בנושא
מפריד