האם קמגרה מעכבת שפיכה מוקדמת?

כאשר מדברים על בעיות בתפקוד המיני של גברים פעמים רבות המיקוד הוא בעיקר בקושי להגיע לזקפה ולכן גם הרבה מהתכשירים והפתרונות מתמקדים בכך. אך כמובן שלא מדובר בבעיה היחידה, ישנם גברים רבים שאמנם מצליחים להגיע לזקפה אך מתמודדים עם שפיכה מוקדמת. בעוד הקמגרה ידועה בפתרון מעולה לאין אונות, חשוב גם לשאול האם קמגרה מעכבת שפיכה מוקדמת?

 

קמגרה – פתרון רק לאין אונות?

בדומה לאחותה הגדולה הויאגרה (שכן הוא חולקות את אותו החומר הפעיל), הקמגרה היא תכשיר אשר מהווה פתרון לאין אונות. ישנם כמה הבדלים משמעותיים בינה בין הויאגרה שהפכו את הקמגרה בתקופה הנוכחית לאהובה ונפוצה. היא משווקת כפתרון לאין אונות אך בגלל שהכל קשור להכל ברור כי היא גם משפיעה ומהווה פתרון לבעיות אחרות ואכן גם לעיכוב שפיכה מוקדמת. אם אתם עוד לא מכירים אותה מספיק, אתם מוזמנים לשמוע עליה עוד.

כדי להבין איך הקמגרה משפיעה על אין אונות או מעכבת שפיכה מוקדמת חשוב לחלק את ההשפעה שלה לשתי השפעות. מצד אחד היא משפיעה באופן פיזי כפי שפירטנו לעיל ונפרט עוד בהמשך כלומר היא גורמת פיזית לזקפה או לעיכוב שפיכה מוקדמת במקרים מסוימים וכך בעצם מספקת את החלק הפיזי שהגבר אינו בהכרח מצליח לספק בעצמו.

 

פתרון פסיכולוגי

אלמנט נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא ההשפעה הפסיכולוגית שהקמגרה מביאה עמה למי שצורך אותה. היום מחקרים רבים מראים שיש קשר בין המצב הנפשי והרגשי שהגבר נמצא בו במהלך קיום או יחסי מין או אפילו גירוי מיני לבין התפקוד המיני שלו. כמו כן, פעמים רבות גם מדובר בכדור שלג שגברים אינם מצליחים להגיע למלוא התפקוד במיטה, מתביישים ובהמשך ממשיכים לחוות אכזבות בגלל שהם בלחץ להרשים ולהרגיש שהם "תקינים". עם השימוש בקמגרה הגברים חווים שינוי בתפיסה העצמית שלהם מה שמשפיע גם על התפקוד בלי הקמגרה.

 

הפתרון בשבילי?

בסופו של דבר לכל אחד יש את התפקוד שלו, את החוויות שלו ואת היחסים שלו, ולכן הקמגרה משפיעה על כל אחד בצורה אחרת. אתם צריכים להבין האם הקמגרה עובדת? האם היא אכן הפתרון בשבילכם? הכי טוב לנסות על עצמכם ולבחון את ההשפעה. אין סכנה מוחשית ומיידיץ בלקיחת קמגרה. אם תראו שאתם לא מרגישים שינוי או השפעה לאחר כמה ניסיונות, יכול להיות שהקמגרה היא לא הפתרון בשבילכם, וכדאי לנסות פתרונות אחרים.

>>> השיגו כעת קמגרה לשיפור התפקוד המיני במהירות ובדיסקרטיות <<<

 

האם קמגרה מעכבת שפיכה מוקדמת? במקרים מסוימים כן!

על הנייר הקמגרה מכיל את החומר הפעיל סילדנפיל אשר מגביר את זרימת הדם באיזור הפין מה שמסייע להגיע לזקפה בעת גירוי מיני. בהמשך לכך, זרימת הדם שהיא זאת שגורמת לזקפה, ממשיכה להיות גורם משפיע ולכן היא גם משפיעה על השפיכה. ההשפעה של הקמגרה משתנה בין אחד לאחר ולכן התשובה להאם קמגרה מעכבת שפיכה מוקדמת עשויה להיות אצל אחד בהחלט כן ואצל אחר לא כל כך, אך בעיקרון בגלל הזקפה החזקה – הקמגרה בהחלט יכולה גם לעכב את השפיכה.

קראו בהרחבה מחקר על בעיות שפיכה מוקדמת והפתרונות הקיימים לטיפול בבעיה.

 

נטילת קמגרה – נקודות חשובות

לאחר שהחלטתם ליטול קמגרה הדרך לחיי מין מלאים וטובים לא מאוד ארוכה, בעיקר בגלל שהקמגרה איננה דורשת מרשם רופא ובעצם אפשר להזמין אותה בקלות ובמהירות דרך האינטרנט. בגלל שאתם בעצם לא חייבים לעבור אף מענה או ביקורת אנושית טרם השימוש, הנה כמה דברים חשובים שכדאי לדעת על הקמגרה על מנת לבצע בה שימוש בטוח ויעיל.

השפעה

אם אתם בודקים האם הקמגרה מעכבת שפיכה מוקדמת חשוב שתדעו שלקמגרה יש זמן השפעה קצר יחסית, אך גם תחילת ההשפעה שלה קצרה. כ-15 דקות לאחר נטילת הקמגרה אתם אמורים לחוש כבר בהשפעה ובאותו האקט באמת לבחון אם אתם מצליחים להימנע משפיכה מוקדמת ולהגיע לביצועים טובים יותר במיטה. לאחר מכן ההשפעה תרד עם הזמן עד שהקמגרה תעלם לאחר כ-12 שעות, כלומר תקומו בבוקר עם חוויות טובות מהלילה כמו חדשים.

 

תופעות לוואי

הקמגרה עשויה כולה מחומרים טבעיים ומשפיעה בעיקר על איזור הפין, אך בגלל שהיא משפיעה על זרימת הדם ישנן תופעות לוואי לקמגרה העשויות להופיע. בעיקרון הן אמורות להיות די קלות ולכן אם אתם מרגישים אותן באופן חמור כדאי להתייעץ רופא באותו הזמן או לפחות לפני נטילת הקמגרה פעם הבאה.

  1. סחרחורת
  2. כאב ראש
  3. בעיות עיכול
האם קמגרה מעכבת שפיכה מוקדמת?
האם קמגרה מעכבת שפיכה מוקדמת?

גישה ואווירה

בסופו של הדבר הקמגרה משפיעה באופן פיזי על הגוף שלכם כפי שהסברנו קודם אך אי אפשר לנתק את חיי המין והתפקוד המיני מהסיטואציה. מעבר לכך שיש צורך בגירוי מיני כדי באמת להרגיש את ההשפעה, אתם צריכים להיות פתוחים לשינוי ולהתמודד עם הבעיה. חשוב לדבר באופן פתוח עם הפרטנר שלכם כדי להפוך את האקט המיני לנעים וכיפי ולנסות לשחרר כמה שאפשר את הלחצים והבושה, אלו לא תורמים לתפקוד המיני שלכם וכנראה שגם לא ליחסים שלכם.

על מנת לדעת כיצד הקמגרה משפיעה עליכם, במידה ואין לכם מחלה או בעיית רקע רפואית שהקמגרה לא הולכת איתה ביחד, אתם צריכים קודם כל לנסות אותה. תוכלו להזמין כאן באתר שלנו – קמגרה TLV ולנסות בעצמכם. כמו כן, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא עוד על מנת להבין אם קמגרה זה אכן התכשיר בשבילכם ולהתייעץ איתנו טרם ההזמנה כדי להבין מה הכי כדאי לכם בתור התחלה.

>>> השיגו כעת קמגרה לשיפור התפקוד המיני במהירות ובדיסקרטיות <<<

ספר לנו על הבעיות שלך בחדר המיטות ונשמח למצוא את פתרון
מפריד
לשיתוף המאמר לחצו
מחבר המאמר
מפריד
רוקח מומחה - Kamagra TLV

עם למעלה מ-10 שנות נסיון כרוקח מסור עם התמחות במוצרים לשיפור האון הגברי ובעיות בתפקוד מיני של גברים, אני נלהב לעזור לגברים לשפר את בריאותם המינית ואת רווחתם הכללית.

מאמרים נוספים בנושא
מפריד
קמגרה למכירה בבת ים

קמגרה למכירה בבת ים נחשבת לאחד הפתרונות המומלצים ביותר עבור כל גבר שנאלץ להתמודד עם בעיות זקפה. קמגרה הינה תרופה גנרית של וויאגרה, המכילה את אותו החומר הפעיל ואת אותו מנגנון הפעולה. לכן אין זה מפתיע כי האפקט שלה יהיה עוצמתי באותה הרמה ויבטיח לכם זקפה חזקה ויציבה לכל אורך

קרא עוד »
קמגרה למכירה באשדוד

קמגרה למכירה באשדוד נחשבת לפתרון המושלם עבור כל גבר, שמתקשה להגיע לזקפה חזקה ויציבה. קמגרה נחשבת לתחליף הוויאגרה המבוקש והפופולארי ביותר בארץ ובעולם, בזכות האפקט המהיר והעוצמתי שלה. גברים רבים שסובלים מאין אונות בדרגות חומרה שונות, בוחרים פעם אחר פעם בקמגרה. מדובר על וויאגרה גנרית, המכילה את אותו החומר הפעיל

קרא עוד »
לא לבעלי לב חלש! הסיבה שקמגרה לא מומלצת לחולי לב

קמגרה נחשבת לוויאגרה הגנרית המוכרת והפופולארית ביותר בארץ ובעולם. מדובר על תרופה יעילה ואמינה, המבטיחה לכל אחד זקפה חזקה ויציבה לכל אורך האקט המיני. ניתן לבחור בין מוצרי קמגרה שונים, המכילים את אותו החומר הפעיל המצוי בתרופת הוויאגרה ולכן מובילים לאותה התוצאה. תוכלו ליהנות מג'ל בטעמים, סוכריות למציצה או טבליות

קרא עוד »
כל היתרונות של קמגרה לגבר ולאישה

קמגרה נחשבת לפתרון המושלם עבור גברים ונשים, המעוניינים לשפר את חיי המין שלהם. מדובר על וויאגרה גנרית, כלומר תרופה המכילה את אותו החומר הפעיל המצוי בתרופת הוויאגרה – סילדנפיל. קמגרה מבוססת על אותו מנגנון פעולה כמו תרופת הוויאגרה, לכן היא יעילה במיוחד במקרים של בעיות זקפה. מדובר על תחליף הוויאגרה

קרא עוד »
האם קמגרה זה חוקי?

קמגרה היא תרופת וויאגרה גנרית, שנחשבת לחוקית ובטיחותית לחלוטין לשימוש. מדובר על תרופה שנועדה לאפשר לכל אחד להשיג זקפה חזקה ויציבה, שתחזיק מעמד לכל אורך האקט המיני. בדומה לתרופת הוויאגרה המקורית, קמגרה מבוססת על אותו החומר הפעיל – סילדנאפיל. לכן מנגנון הפעולה שלה דומה וכך גם הוראות השימוש ותופעות הלוואי.

קרא עוד »
קמגרה חוות דעת

לאחרונה ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת של גברים, שבוחרים להשתמש בקמגרה. קמגרה הינה ויאגרה גנרית, המכילה את אותו החומר הפעיל המצוי בתרופה המקורית. מנגנון הפעולה דומה וניתן לבחור את המינון המתאים לכם, ללא שום צורך במרשם רופא או בעלויות הגבוהות של תרופת הוויאגרה. מאמר זה יעסוק בחוות דעת אישיות של

קרא עוד »