השוואה בין מוצרי הקמגרה השונים

אם שמעתם על קמגרה והחלטתם שאתם רוצים לנסות ליטול אותה כדי לסייע לכם בתפקוד המיני במיטה או פשוט להקפיץ את החוויה, הגיע הזמן לערוך השוואה בין מוצרי הקמגרה השונים כדי שתוכלו באמת למצוא את המוצר שמתאים לכם. במאמר הבא נכיר את הקמגרה לעומק וגם כמה מוצרים שונים שאפשר למצוא כאן אצלנו כדי שתדעו שעשיתם את הבחירה במוצר הנכון.

 

מי את קמגרה ?

אתם ודאי שמעתם על הויאגרה אשר מתנוססת בתור המענה המוכר והותיק לבעיות אין אונות, אך בשנים האחרונות נראה שדווקא הקמגרה היא זאת שתופסת תאוצה ולכן כדאי מאוד לשמוע גם עליה. בדומה לויאגרה, הקמגרה כוללת את החומר הפעיל שנקרא סילנדפיל עליו נפרט עוד בהמשך. קמגרה היא בעצם שם כולל לכמה מוצרים שונים שלכולם אותה ההשפעה אך כמה הבדלים קטנים שגם עליהם נפרט יכולים לגרום לכם לבחור באחד ולא באחר.

 

סילנדפיל – גורם לזקפה

לגברים יש חומר שנקרא cGMP אשר גורם להרפיית השרירים באיזור הפין ובעצם מאפשר את זרימת הדם לאיזור ובהמשך גורם לזקפה. מנגד, ישנו חומר שנקרא PDE5 והוא מעכב את הפרשת ה-cGMP ובעצם מקשה על הגעה לזקפה. הסילנדפיל אשר נמצא בקמגרה מעכב את ה-PDE5 ובעצם מאפשר את הרפיית השרירים שנחוצה לזקפה. חוץ מהחומר הפעיל הזה שנמצא גם בויאגרה, החומרים של הקמגרה שונים מהויאגרה ומשפיעים בצורה שונה.

 

קמגרה גנרית – פתרון לדיסקרטיות ולמבוכה

למרות שיש בקמגרה את החומר הפעיל שיש בויאגרה כאשר בוחרים בקמגרה גנרית אין צורך במרשם רופא מה שמאפשר שמירה על דיסקרטיות והימנעות מהמבוכה שחשים רבים בעת רכישת או התייעצות על נטילת מוצרים אלו. תוכלו להזמין במשלוח את המוצר שתבחרו ובעצם לדלג על הצורך לדבר פנים מול פנים עם אדם זר על הבעיות בתפקוד שלכם או על הרצון שלכם לשדרג את יחסי המין שלכם.

 

השוואה בין מוצרי הקמגרה השונים

כעת ניגש לבצע השוואה בין מוצרי הקמגרה השונים, ישנם 3 מוצרים עיקריים שנערוך ביניהם השוואה: קמגרה ג'ל, קמגרה גולד וסוכריות קמגרה. כנראה שאם חיפשתם השוואה בין מוצרי הקמגרה השונים אתם בעצם רוצים לבחור את המוצר הנכון לאחר מחקר מעמיק, ראשית זה באמת הליך חשוב ואם אתם עדיין נותרים עם שאלות נוספות אתם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים שלנו ולקבל מענה ספציפי אליכם.

 

החומר הפעיל במוצר

החלק החשוב הוא ששלושת המוצרים כוללים את החומר הפעיל שמאפיין את הקמגרה – סילנדפיל. לכן אם יש לכם רגישות לחומר זה או שאתם מחפשים לו תחליף אתם צריכים להחליף מוצר לגמרי. מנגד, אם מצאתם את אחד מהמוצרים יעילים סביר שגם האחרים יהיו יעילים שכן זה הוא החומר הפעיל בכולם ומה שבאמת משפיע על התפקוד המיני ועל הזקפה.

 

אופן ההשפעה

בשלושת המוצרים ההשפעה העיקרית היא סיוע להגיע לזקפה. אך כאשר מתבוננים על השוואה בין מוצרי הקמגרה השונים חשוב לשים לב כי קמגרה גולד כן שונה מהשניים האחרים בכך שיש לו השפעה כפולה, גם השפעה על הזקפה וגם השפעה על שפיכה מוקדמת. כן חשוב לציין ששפיכה מוקדמת קשורה ומושפעת גם מהסילנדפיל, אך החומרים הנוספים שיש בקמגרה גולד הם אלו שמשפיעים יותר על השפיכה המוקדמת, ולכן מי שזה רלוונטי אליו כדאי לבחון נטילה של מוצר זה דווקא.

 

משך ההשפעה

גם מבחינת משך ההשפעה לא אמורים לראות הבדלים גדולים, באופן כללי הקמגרה נכנסת לפעולה לאחר כחצי שעה מנטילתה ונשארת בתוקף עד כ-12 שעות. כלומר במשך 12 שעות מנטילתה, במקרה של גירוי מיני, אמורים להרגיש זקפה חזקה ומלאה בכל שלושת המוצרים.

 

אופציות לחבילות ומחירים

אם אתם סך הכל אדישים בין סוגי הקמגרה יכול להיות שמה שדווקא יכריע את ההשוואה בין מוצרי הקמגרה השונים הוא הכמות שמגיעה בכל חבילה כפי שנפרט כעת. עוד טרם אתם מזמינים כדאי להשוות מחירים ולהבין כמה באמת אתם צריכים מבחינת כמות הצריכה שלכם. יש כאלו אשר משתמשים על בסיס כמעט יום יומי וכאלה שרק במצבי לחץ מרגישים צורך, עם מגוון רחב של אפשרויות גדלי חבילות תוכלו לבחור את הכמות שמתאימה לשימוש האישי שלכם.

 

קמגרה גולד

הקמגרה גולד מגיעה בחבילות של כמה כדורים ניתן לבחור בין כמה אפשרויות של כדורים לפי הכמות שאתם משתמשים או לפי המחיר. לקמגרה גולד יש אפקט כפול! היא גם מסייעת לזקפה חזקה במיוחד וגם מסייעת לטיפול בשפיכה מוקדמת. כמו כן, אם אתם משתמשים פעם ראשונה כדאי להזמין את החבילה הקטנה לניסיון.

  1. 8 יחידות – 170 שקלים
  2. 16 יחידות – 280 שקלים
  3. 28 יחידות – 470 שקלים
  4. 48 יחידות – 610 שקלים
  5. 60 יחידות – 920 שקלים

סוכריות קמגרה למציצה

גם סוכריות הקמגרה מגיעות בחבילות של כמה כדורים ואפשר להזמין כמה חבילות על מנת לנצל את הפרשי המחירים ואת ההטבות כאשר קונים כמה במקום לשלם כל פעם את המחיר המלא לכמות הקטנה.

  1. 8 יחידות – 148 שקלים
  2. 16 יחידות – 228 שקלים
  3. 24 יחידות – 288 שקלים
  4. 32 יחידות – 388 שקלים
  5. 48 יחידות – 498 שקלים
  6. 56 יחידות – 530 שקלים
  7. 112 יחידות – 936 שקלים

קמגרה ג'ל

קמגרה ג'ל מגיע בכל מיני גדלי מארזים כך שכל מארז כולל כמה טעמים של הג'ל לגיוון והפתעה. גם במקרה של הג'ל כדאי לקנות כמות גדולה אם אתם משתמשים באופן תדיר בג'ל וכבר יודעים שזה המוצר בשבילכם או כמות קטנה אם אתם רק רוצים לנסות ואפילו רק להתנסות בכל הטעמים.

  1. 7 יחידות – 139 שקלים
  2. 14 יחידות – 239 שקלים
  3. 21 יחידות – 319 שקלים
  4. 28 יחידות – 389 שקלים
  5. 35 יחידות – 439 שקלים
  6. 49 יחידות – 580 שקלים

 

טעמים

אם אתם אנשים ששמים לב לטעמים ולמרקמים כנראה שמבין מוצרי הקמגרה השונים מה שהכי מתאים לכם הוא קמגרה ג'ל. מדובר במוצר שמגיע בכמה טעמים כדוגמת תות וגורם לכל החוויה להיות אולי חלקה ונעימה יותר אל מול נטילת כדור שעשוי להתקשר בקונטציה לטיפול במחלה. המארזים מגיעים עם כל מיני טעמים ולכן אתם לא תשתעממו בקלות מנטילת סוג זה של הקמגרה.

השוואה בין מוצרי הקמגרה השונים
השוואה בין מוצרי הקמגרה השונים

תופעות לוואי

אי אפשר באמת לדבר על משהו שמכניסים לתוך הגוף מבלי להתייחס לתופעות הלוואי שעשויות להיות נלוות אליו. באופן כללי הקמגרה, לא משנה כיצד נוטלים אותה, לא אמורה להביא לתופעות לוואי חמורות ולרוב מדובר בסחרחורת או כאבי ראש קלים. במידה ואתם חשים רגישות יתרה לאחר המוצרים יכול להיות שמוצר אחר יהיה עדיף לכם, או שהרגישות שלכם היא דווקא לחומרים המשותפים ולכן כדאי תחילה להתייעץ עם איש מקצוע.

אנחנו בקמגרה TLV מציעים את כל סוגי הקמגרה שתיארנו כעת כדי שכל אחד יוכל למצוא את הדרך שמתאימה לו וכן ליהנות מהיתרונות והחסרונות של כל סוג. יתרה מכך, אנחנו מציעים גם מוצרים אחרים אשר יכולים להיות רלוונטיים אם מחפשים פתרון לבעיות אין אונות או להגברת החשק המיני. מוזמנים להמשיך לסייר באתר שלנו ולגלות מוצרים ומידע חדש ומקצועי.

ספר לנו על הבעיות שלך בחדר המיטות ונשמח למצוא את פתרון
מפריד
לשיתוף המאמר לחצו
מחבר המאמר
מפריד
רוקח מומחה - Kamagra TLV

עם למעלה מ-10 שנות נסיון כרוקח מסור עם התמחות במוצרים לשיפור האון הגברי ובעיות בתפקוד מיני של גברים, אני נלהב לעזור לגברים לשפר את בריאותם המינית ואת רווחתם הכללית.

מאמרים נוספים בנושא
מפריד
קמגרה למכירה בבת ים

קמגרה למכירה בבת ים נחשבת לאחד הפתרונות המומלצים ביותר עבור כל גבר שנאלץ להתמודד עם בעיות זקפה. קמגרה הינה תרופה גנרית של וויאגרה, המכילה את אותו החומר הפעיל ואת אותו מנגנון הפעולה. לכן אין זה מפתיע כי האפקט שלה יהיה עוצמתי באותה הרמה ויבטיח לכם זקפה חזקה ויציבה לכל אורך

קרא עוד »
קמגרה למכירה באשדוד

קמגרה למכירה באשדוד נחשבת לפתרון המושלם עבור כל גבר, שמתקשה להגיע לזקפה חזקה ויציבה. קמגרה נחשבת לתחליף הוויאגרה המבוקש והפופולארי ביותר בארץ ובעולם, בזכות האפקט המהיר והעוצמתי שלה. גברים רבים שסובלים מאין אונות בדרגות חומרה שונות, בוחרים פעם אחר פעם בקמגרה. מדובר על וויאגרה גנרית, המכילה את אותו החומר הפעיל

קרא עוד »
לא לבעלי לב חלש! הסיבה שקמגרה לא מומלצת לחולי לב

קמגרה נחשבת לוויאגרה הגנרית המוכרת והפופולארית ביותר בארץ ובעולם. מדובר על תרופה יעילה ואמינה, המבטיחה לכל אחד זקפה חזקה ויציבה לכל אורך האקט המיני. ניתן לבחור בין מוצרי קמגרה שונים, המכילים את אותו החומר הפעיל המצוי בתרופת הוויאגרה ולכן מובילים לאותה התוצאה. תוכלו ליהנות מג'ל בטעמים, סוכריות למציצה או טבליות

קרא עוד »
כל היתרונות של קמגרה לגבר ולאישה

קמגרה נחשבת לפתרון המושלם עבור גברים ונשים, המעוניינים לשפר את חיי המין שלהם. מדובר על וויאגרה גנרית, כלומר תרופה המכילה את אותו החומר הפעיל המצוי בתרופת הוויאגרה – סילדנפיל. קמגרה מבוססת על אותו מנגנון פעולה כמו תרופת הוויאגרה, לכן היא יעילה במיוחד במקרים של בעיות זקפה. מדובר על תחליף הוויאגרה

קרא עוד »
האם קמגרה זה חוקי?

קמגרה היא תרופת וויאגרה גנרית, שנחשבת לחוקית ובטיחותית לחלוטין לשימוש. מדובר על תרופה שנועדה לאפשר לכל אחד להשיג זקפה חזקה ויציבה, שתחזיק מעמד לכל אורך האקט המיני. בדומה לתרופת הוויאגרה המקורית, קמגרה מבוססת על אותו החומר הפעיל – סילדנאפיל. לכן מנגנון הפעולה שלה דומה וכך גם הוראות השימוש ותופעות הלוואי.

קרא עוד »
קמגרה חוות דעת

לאחרונה ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת של גברים, שבוחרים להשתמש בקמגרה. קמגרה הינה ויאגרה גנרית, המכילה את אותו החומר הפעיל המצוי בתרופה המקורית. מנגנון הפעולה דומה וניתן לבחור את המינון המתאים לכם, ללא שום צורך במרשם רופא או בעלויות הגבוהות של תרופת הוויאגרה. מאמר זה יעסוק בחוות דעת אישיות של

קרא עוד »