מבצע!

ויאגרה טבעית דבש החשק באריזת 240 גרם

  • ללא כימיקלים.
  • טבעי לחלוטין.
  • משך ההשפעה 3 ימים (כל זמן שיש גירוי מיני).
  • באריזת המבצע של ה-240 גרם תמצאו מספיק חומר לעד כ-60 מנות!

 

אופן השימוש:

כפית אחת בלבד כחצי שעה לפני תחילת האקט המיני.

* מומלץ על בטן ריקה.

ויאגרה-טבעית-דבש-החשק

למה לקנות ב- KAMGRA TLV

רכישה מאובטחת בתקנים מחמירים ssi pci

מוצרים עמידים
בסטנדרט עולמי

שירות לקוחות
אישי ואנושי

אספקה מהירה ודיסקרטית

רכישה מאובטחת

ניתן לשלם גם במזומן

מחיר המוצר

המחיר המקורי היה: ₪400.המחיר הנוכחי הוא: ₪345.

ניתן לשלם גם במזומן בעת המסירה
לשיתוף המוצר לחצו

תכשירים ומוצרים לטיפול בתפקוד המיני בקרב הגברים יוצרו במקור כדי להתמודד עם מחסומים פיזיים או נפשיים שמונעים מגברים להגיע לזקפה או דווקא שמתמודדים עם שפיכה מוקדמת. אך היום, נראה כי לא באמת צריך תירוץ פיזי כדי להשתמש במוצרים הללו אלא אלו כבר בשימוש על ידי גברים ונשים שפשוט רוצים ליהנות בצורה מיוחדת אז הכירו את דבש החשק – אפימדיום: פתרון טבעי לעורר את הזוגיות עם כפית אחת.

 

מוצרים מעוררי חשק, אמת או המצאה?

על פניו הדבר נשמע ממש חלומי ולכן גם דמיוני. אם אין לי בעיות בתפקוד המיני איך אוכל לשפר את התפקוד המיני, וכן אם יש לי בעיות בתפקוד המיני למה שדבש הוא מה שיפתור אותן. אך מחקרים רבים, וכן גברים רבים שכבר משתמשים במוצרים אלו יודעים שאכן מדובר בדבר אמיתי לגמרי שעובד גם על גברים עם בעיות במיטה, גם על גברים עם תפקוד תקין ואפילו על נשים!

 

דבש החשק – אפימדיום: איך לעורר את הזוגיות עם כפית אחת

לא משנה אם אתם זוג בתחילת הזוגיות או זוג שכבר ביחד שנים רבות, כל קיום יחסי מין מוליד דבר חדש ויכול להיות מרענן ומקרב. אך לעיתים לא קל להרגיש את הרגשות הללו ומחפשים משהו שיעורר את הזוגיות. ראשית, הגעתם למקום הנכון! דבש החשק – אפימדיום: מעורר את הזוגיות עם כפית אחת בזמן הנכון. כעת נפרט עוד על הרקע והמאפיינים של הדבש כך שכל השאלות שלכם יקבלו מענה.

 

אפימדיום

צמח האפימדיום ידוע גם בשמו הלועדי Horny goat ולא סתם הוא כולל את המילה חרמן בתוכו. גם אגדות עתיקות וגם מחקרים עכשוויים, מצביעים שאכן יש לו השפעה על הליבידו ועל החשק המיני הן בקרב עזים, והן על בני אדם. בתוך דבש החשק יש ריכוז גבוה של אפימדיום מה שגורם להגברת החשק המיני ובגלל שלא מדובר ספציפית בסיוע לזקפה הוא רלוונטי גם להגברת חשק אצל נשים.

  • איזור גידול: סין, יפן וקוריאה
  • שם סיני : Yin Yang Huo
  • חומרים פעילים עיקריים: ליגנאנים, פלבונוליגנאים, פלבונואידים וחומצות אורגניות נוספות

 

מה מכיל דבש החשק?

אמנם קוראים לו דבש החשק אך כלל לא מדובר בדבש דבורים רגיל שאפשר למצוא בסופר אלא בתרכובת של כמה צמחים שידועים כמעוררי חשק ומשפיעים על התפקוד המיני של גברים (ושל נשים) בשילוב עם דבש. מה שמיוחד מאוד במוצר זה שהוא מכיל חומרים טבעיים בלבד, כך שאם חשוב לכם מה אתם מכניסים לגוף מבחינה כימית אז בהחלט מדובר במוצר בשבילכם.

 

 

הוראות שימוש – דבש החשק (אפימדיום)

בשונה מנטילת כדור ויאגרה או קמגרה, דבש החשק הוא ממש דבש ולכן אפשר ליטול ממנו כפית (שימו לב לערבב טוב טוב קודם). כמו כן, אפשר לבחור לערבב אותו בכוס תה ולהפוך את כל האקט המיני לטקס של ממש. שימו לב שיכול להיות הבדל בהשפעה בין נטילת כפית רגילה לגדושה ולכן כדאי להתנסות בכמות ולצפות באופן ההשפעה כדי להבין מה הדבר הנכון בשבילכם. כפי שציינו, אפשר לבחור ליטול אותו בזוג ואפילו לעורר את הזוגיות עוד הרבה יותר…

 

זמן הנטילה

את הכפית שאתם נוטלים צריך ליטול כחצי שעה לפני קיום האקט המיני. בגלל שמדובר יחסית בזמן תחילת השפעה קצר אתם לגמרי יכולים להרגיש שהעניינים מתחממים ולהחליט ליטול את הדבש ביחד. שימו לב כי מומלץ ליטול אותו על בטן ריקה כדי להגביר את ההשפעה שכן הוא צריך להתפרק בגוף וכאשר הבטן יחסית "ריקה" הפירוק מהיר יותר מאשר כאשר מערכת העיכול צריכה להתמודד עם פירוק דברים אחרים, במיוחד להימנע ממזונות עתירי שומן שמתפרקים בצורה איטית.

 

משך ההשפעה

משך ההשפעה של דבש החשק – אפימדיום הוא כ-3 ימים. מקווים שלא נפלתם מהכיסא, לא מדובר בשלושה ימים שתרגישו חרמנים בלי סוף, אלא בהגברת החשק. כלומר במהלך ימי ההשפעה כאשר חווים גירוי מיני ומרגישים חשק מיני ההשפעה תהיה שהחשק יורגש בצורה מוגברת, ולכן אתם לא צריכים לפנות את כל הימים הבאים כדי ליטול אותו הערב, אלא להתכונן לכמה לילות סוערים.

 

מה עושים אם לא חשים השפעה של דבש החשק?

כפי שפירטנו קודם מומלץ ליטול את הדבש חצי שעה לפני קיום יחסי המין כי זה הזמן הממוצע שלוקח לדבש החשק להיכנס לתוקף ולעורר את הזוגיות שלכם כמו שחלמתם. אם לא חשים השפעה לאחר זמן זה (ובהנחה שגם חיכיתם עוד זמן מה) כדאי לבדוק לקראת הנטילה הבאה כמה דברים שאולי השפיעו על החוויה:

  1. אוכל – אם אכלתם בסמוך לנטילה או אם אתם מרגישים מלאים במיוחד, בהחלט יכול להיות שהפירוק של החומרים בגוף שלכם לא היו מיטביים ולכן גם ההשפעה לא הורגשה מדי
  2. גירוי מיני – דבש החשק יכול לעורר את הזוגיות אבל כנראה שבעיות רציניות הוא לא יפתור כמו ששיחה טובה תפתור. אם לא היה גירוי מיני מספק בהחלט יכול להיות שההשפעה גם לא נכנסה לתוקפה

 

צמח האפידמדיום ודבש החשק – פתרון טבעי לא רק לבעיות מיניות

צמח האפימדיום ידוע בסגולותיו בעיקר בהקשר שיפור התפקוד המיני וכן החשק המיני, אך בפועל יש לו סגולות רבות נוספות ולכן כאשר אתם בוחרים בנטילת חומרים שמבוססים עליו אתם זוכים גם ביתרונות הנוספים שלו. בהקשר של אפימדיום הוא יכול לסייע בבעיות רבות אחרות אשר במסגרתן הרפואה הסינית ממליצה לצרוך אותו כדוגמת:

  1. בעיות פריון
  2. כאבי גב תחתון
  3. כאבי מפרקים
  4. שיעול ואסטמה
  5. ירידה בחשק מיני!

 

דבש החשק – ללא מרשם רופא

בגלל שדבש החשק – אפימדיום מכיל רק חומרים טבעיים (תרכובת של תרכיזי צמחים) הוא נחשב ידידותי למשתמש ולכן גם נמכר ללא מרשם רופא. למרות שאפשר לקנות אותו מחוץ לבית המרקחת ומבלי צורך במעבר דרך איש מקצוע, שימו לב שאתם קונים אותו אצל חברה מקצועית שמתמחה במוצרים להגברת החשק המיני ולטיפול בבעיות אין אונות. למרות שמדובר במוצרים ליחסי מין אשר לרוב קונים בדיסקרטיות ולא מתייעצים, אתם מכניסים זאת לגוף שלכם ולכן חשוב לקחת אחריות בהליך הקנייה.

דבש החשק – אפימדיום איך לעורר את הזוגיות
דבש החשק – אפימדיום איך לעורר את הזוגיות
 

לעורר את הזוגיות באמצעות דבש החשק אפימדיום

מחפשים פתרון לעורר את הזוגיות שלכם? מרגישים שהחשק המיני שלכם ירד? אנחנו בקמגרה TLV מאמינים שכל אחד צריך ויכול ליהנות מיחסי מין מדהימים בכל פעם מחדש, לא משנה מה השלב בקשר או מה הותק.  זה הזמן לגלות טעמים חדשים ביחסים שלכם – נסו לטעום את דבש החשק המבוסס על צמח האפידמדיום ותתחילו לעורר את הזוגיות מחדש.

אתם מוזמנים לקרוא עוד באתר שלנו על המוצרים שאנו מציעים וכן מידע נוסף על מוצרים מעוררי חשק וכיצד להזמין אותם כבר היום במשלוח עד אליכם.

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך
מבצע!

המחיר המקורי היה: ₪800.המחיר הנוכחי הוא: ₪549.